събота, 22 юни 2013 г.

Undergara манифест

Имало едно време едно оживено място в София – входа на града. Хората ходели там, за да пътуват, купуват цветя, бельо и бижута. Преди няколко години Общината решава да ремонтира и преустрои мястото. Продавачите не се връщат. Мястото се напълва с хора, намиращи убежище зад преградните стени. Предназначението му се променя драматично след ремонта. От предгаров площад се превръща в най-голямата тоалетна в Европа.

Ние сме хората, които искаме то отново да бъде безопасно, чисто и оживено място, пълно с изкуство и творчество. Имаме правото да използваме това пространство за себе си като личности, за семействата и приятелите си, където да се чувстваме сигурни, да прекарваме своето време, да слушаме музика, да четем, да гледаме филм или пиеса, да се забавляваме, да научим нещо ново. Готови сме да поемем отговорността да върнем това място на хората и имаме план как да го направим.
Имаме право на човешко отношение в това обществено пространство.
Не сме съгласни с подобно похабяване на публично пространство, пари и възможности.

Присъединете се към нас в осъществяването на тази промяна!

1 коментар:

  1. Я Тара Омар, в настоящее время живу в Беларуси. В данный момент я вдова с четырьмя детьми, и я застряла в финансовом положении из-за мировой пандемии, и мне нужно было рефинансировать и оплачивать свои счета. Я пытался искать ссуды у различных кредитных фирм, как частных, так и корпоративных, но безуспешно, и большинство банков отказали мне в кредите. Но, как угодно Богу, меня представили человеку Божьему, кредитному специалисту, работающему с группой инвесторов, которые готовы профинансировать любой проект по ставке 2% взамен. Мистер Бенджамин Ли дал мне ссуду в размере 150 000,00 долларов США и сегодня я владелец бизнеса, и мои дети в данный момент преуспевают, если вам необходимо связаться с какой-либо фирмой по поводу обеспечения кредита без стресса, без проверки кредитоспособности, без совместной подписи с процентной ставкой всего 2% и лучшими планами и графиком погашения, пожалуйста, свяжитесь с г-жой Бенджамин Ли (247officedept@gmail.com). Он не знает, что я делаю это, но я так счастлив сейчас, и я решил, что люди больше узнают о нем, а также я хочу, чтобы Бог благословил его больше. Вы можете связаться с ним через его приложение Whats-App: + 1-989-394-3740. .

    ОтговорИзтриване